Nebula.fi

Lainaus sivustolta nebula.fi:

Nebula on suomalainen ICT-palveluyritys, jonka palvelut mahdollistavat asiakkaalle turvallisen ja luotettavan IT-ympäristön. Ymmärrämme, että yrityksesi on yksilöllinen, siksi palvelumme on luotu tehostamaan ja tuomaan uusia mahdollisuuksia liiketoimintaasi. Yrityksenne toimialasta ja koosta riippumatta kattava palveluvalikoimamme tarjoaa teille mahdollisuuden ICT-toimintojenne tehokkuuden, luotettavuuden ja käyttövarmuuden parantamiseen.

8 arvostelua

1.6 tähteä


Annina 02.08.2017

Aivan järkyttävää asiakaspalvelua.. Ostin yksityishenkilönä Nebulan kautta domainin ja sille web hostauksen, mutta vieä viikkoa myöhemmin en pääse muokkaamaan domainin asetuksia, vaan heidän web-palvelussaan lukee vain "provisoitavana", eikä homma etene mihinkään. Soitin tukeen, jonka numero löytyi samaiselta sivulta, mutta minulle vain kerrotaan että olen soittanut värään numeroon, ja minua ohjataan soittelemaan eri numeroihin ympäri laitosta. Lopulta viidennestä numerosta ja 20min odottamisen jälkeen saan jonkun herran kiinni, joka toteaa minulle, että tilaukseeni on vain merkitty, että sitä ei käsitellä eteenpäin ennen kuin olen maksanut laskun. Minulle ei ole missään vaiheessa infottu, että lasku pitäisi heti maksaa, ja tuote on vasta sen jälkeen käytettävissä. Laskun eräpäiväänkin on vielä hyvin aikaa, joten mistä tämä olisi pitänyt itse päätellä?? Kaiken lisäksi "asiakaspalvelija" kertoi minulle, että domainia ei ole edes varattu minulle, vaan kuka tahansa voisi sen tällä välin varata. Että minä siis maksaisin teille domainista, jota en välttämättä edes saisi? Lopulta "asiakaspalvelija" ratkaisi asian lyömällä minulle luurin korvaan. Peruutin tilauksen ja tilasin saman domainin (joka tosiaan oli vapaana) toiselta palveluntarjoajalta, joka heti tilausta tehdessäni ilmoitti, että tilaus tulee maksaa ennen kuin tuote on käytettävissä. Mikäs siinä, kunhan tästä vain kerrotaan asiakkaalle.


Tipe 10.05.2017

Kauan sitten Nebula oli loistava, mutta viime vuosina tie on käynyt kohti tuhoa. Teknisessä tuessa ei ole osaavaa porukkaa, ja ne jotka on, ovat osaamattomuuttaan piiloittelevia änkyröitä. Viesteihin ei vastat, puheluista puhumattakaan. Yritin hiljattain soittaa sinne, kun tuli sähköpostissa ilmoitus että erääntynyt laskunne on siirretty perintään. Olin 68.s jonossa ja sinnittelin ykkökseksi, kunnes ponnahdin takaisin jonon hännille. Muutaman tunnin päästä tuli tökerö viesti, missä kerrottiin perintäviestin olleen virheellinen, ja johtuneen heidän testauksistaan. Anteeksipyyntö oli olematon ja viestistä sai käsityksen, että mitään ei ollut tapahtunut. Tosi surkea paikka, tulee mieleen Nokian huolto ja tuki ennen kuin se loppui. Varokaa tämmöisiä rahastajia!


Mats 21.09.2016

Verkkosivut Nebulan palvelimella kaatuilee tasaisin väliajoin ja voivat olla pois pelistä parhaimmillaan yli viikon. Nebula ei vastaa sähköposteihin ja puhelimeenkin vasta pitkän jonottamisen jälkeen. Puhelimessa luvataan korjata ongelmat, kerta toisensa jälkeen, mutta mitään ei tapahdu. Nebulalla on myös kyseenalainen tapa syytellä asiakasta ja tarjota maksullista korjausapua asiakkaan ongelmiin jotka johtuvat Nebulan omasta osaamattomuudesta.


Bedro 09.09.2016

Meillä oli heidän kautta domain varattuna mutta jälkikäteen huomasin, että domain on annettu toiselle yritykselle käyttöön. perustelivat asiaa järjestelmävirheellä ja ehdottivat korvaamaan ainoastaan yliveloituksen. Tämä ei voi olla mahdollista... Vaadin kunnon korvauksia asiasta, vaikka pesevät varmaan tästäkin kätensä.


Mari 01.08.2016

Aikoinaan Nebula oli erittäin hyvä, palvelu oli nopeaa ja hyvää, hinnat sopivat. Nyt palvelu on suorastaan katastrofaalista: sähköpostiviesteihin tulee aina kuittausviesti, saattaa kestää viikkoja ennen kuin joku vastaa, jos vastaa. Asiayhteydet katoaa ja mikään, mitä on sovittu, ei pidä. Mynebula on sekavista sekavin ja pitää olla IT-insinööri, että sitä osaa käyttää. Jää ihan kuluttajan ongelmaksi, jos et osaa. Nebula pesee kätensä heti pois ja vetoaa siihen sun tähän. Olen siirtämässä kaikki palvelu pois. En suosittele tänä päivänä kenellekään!


Anomuumi 09.12.2015

Vuonna 2005 Nebula oli hyvä, eikä kovin kallis. Viisi vuotta myöhemmin hinnat olivat korkeammat ja palvelu hiukan huonontunut. Vuonna 2015 hinnat ovat entistäkin korkeammat ja palvelu reippaasti alaspäin. Kun luette Nebulasta kokemuksia, niin kiinnittäkää huomiota ajankohtaan. Firman asiakaspalvelu on mennyt alas kuin lehmän häntä. Nykyään sitä ei voi suositella kenellekään. Hinnat on kyllä pidetty korkealla koko ajan.


Halley 18.11.2015

Nebulassa ei vastata enää puhelimeen, ja jos vastataan, niin jos jotain luvataan tehdä, saa odottaa seuraavaan aamuun, ja mailissa vihjaillaan että asiakas on syypää sivustohyökkäykseen. Aivan väärä arvio. Asiakaspalvelu ei enää kiinnosta Nebulaa, vain isompia palvellaan…


Riku 03.03.2011

Aivan loistava web-hotelli. Meillä ollut käytössä kohta 4 vuotta ja olemme huomanneet että sivut olleet poissa kaytöstä ehkä kaksi kertaa. silloinkin alle 15 min. Sähköposteihin vastataan nopeesti ja varmasti. Puhelimitse saa apua ja muutenkin homma toimii kuin junan vessa. Hinta on hieman arvokas mutta laadusta kannattaa maksaa.